Sunday, April 30, 2006

Hanya ingin Hidup Normal

Aku tak pernah menyangka kalo komputer betul betul telah menjadi CANDU dalam hidupku. Pertama kali kukenal dirimu begitu menawan dan mempesona, setelah aku bersamamu. engkau telah merenggut semua dariku. aku sudah tidak bisa bergaul dengan sesama, aku lupa semua teman temanku, hidupku tak lagi teratur. karena asik denganmu aku lupa makan, susah tidur. pekerjaaan terbengkalai. Sekarang pekerjaanku terancam.
ingin rasanya aku meninggalkan dirimu tapi aku tak akan pernah bisa tenang bila jemariku tidak menyentuh keyboarmu, bila tanganku tidak menggerakkan mousemu.
Aku hanya Ingin Hidup Normal

I am never predict computer have come to candu in my life. First time I recognize your 'self so capture and fascinate, after your is same with me. thou have snatched all from me. I have cannot associate with humanity, I forget all my friends, my life do not be regular again. because with you I forget to eat, sleepless. my job unfinished. Now my worker is threatened.
wish likely I leave your x'self but I will never can calm when my finger don't touch u keyboard and my hand don't move mouse. Please ..... I am just wanna my life is Normal again

0 Comments:

Post a Comment

<< Home